Πέμπτη, 4 Μαΐου 2017

Φτάνει... Μου Αξίζουν Τα Καλύτερα!

Το σώμα ακούει... παρατήρησε, τις σκέψεις σου... 
Αφουγκράσου, σιωπηλά τις προθέσεις... 
Να ακούς, τα λόγια που λες...
Να είσαι θετική/ος...

Όταν αποκτήσεις, την θετική, δημιουργική, συνήθεια να ακούς, εσένα... τα περισσότερα που λες, θα τα αλλάζεις στην στιγμή...


Δεν θα λες, για να λες... διότι θα έχεις καταλάβει, την δύναμη των λέξεων... Οι λέξεις, επηρεάζουν εσένα, τους γύρω... τις καταστάσεις!!!

Εάν δεν σου αρέσουν, αυτά που έχεις δημιουργήσει, στην ζωή σου, με μια απόφαση και μόνο συνειδητή... αλλάζει, η πορεία της ζωής σου, για πάντα...

Εύχομαι, να έχεις κουραστεί, από την ταλαιπωρία... από το να συμβαίνουν, μία από τα ίδια...


Εύχομαι, Να Επέλθει Ο Κορεσμός, Και Να Πεις Στον Εαυτό Σου... Φτάνει! Μου Αξίζουν, τα Ανώτερα, Καλύτερα... 
Διότι, με Αγαπώ!!!




Μου είπες: "θα προσπαθήσω"...

Και σου λέω: "δεν έχει, θα προσπαθήσω"...

Διότι, το θα προσπαθήσω= δεν το πράττω, δεν μπορώ, δεν θέλω ακόμη... προτιμώ, ακόμη το δράμα...

Σου Ακούγεται, Τρελό;

Και όμως... αυτό λες, πίσω, από το προσπαθώ...

Προσπαθείς, να φας;
Προσπαθείς, να καθίσεις, στην καρέκλα... να ανάψεις το φως;
Προσπαθείς, να πιεις νερό... να πας για ψώνια;
Προσπαθείς, να βάλεις μπρος το αυτοκίνητο, να πας κάπου;;;


Λοιπόν, δεν προσπαθείς...

Το κάνεις ή δεν το κάνεις...

Την Στιγμή, που Πεισμώσεις... το Εγώ, θα Ζοριστεί...


Εδώ... ή θα προχωρήσεις, μέσω της χάρης... ή μέσω του δράματος...


Η ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ... ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΔΡΑΜΑ!!!


By... Viky Kara      (Σε ευχαριστώ πολύ, αγαπημένη μου!)