Πέμπτη, 2 Μαρτίου 2017

Είμαι Υπέροχος... Όπως και η Ζωή!

Την Αγάπη μου, όταν την διαχειρίζομαι, με Σοφία και Διάκριση, τότε, δεν έχω να φοβηθώ, τίποτα και κανέναν!

Όταν μιλώ, με την Αλήθεια μου και είμαι ξεκάθαρος, με τα συναισθήματά μου, τότε, όλα ανθοφορούν και διαχέονται, και στις σκέψεις, των υπολοίπων ανθρώπων!

Αφήνομαι, στην πηγή των δονήσεών μου, μέσα από λευκά τοπία, που υψώνονται έως το τελευταίο αστέρι, στην κορυφή της υπέρβασης!

Είμαι άνθος στη ζωή...  ζωή που όρισα, πολύ πριν αποφασίσω, να έρθω στην Γη!

Οι λάθος χειρισμοί, σε συνάρτηση, με τις λάθος επιλογές μου, είναι Δώρο Θεού, για την εξέλιξη και πορεία μου!

Διδάσκομαι και μαθαίνω, να ξεχωρίζω, την έλλειψη αποφασιστικότητας, την αδυναμία, να επιβληθώ στην ζωή μου, και την έλλειψη αγάπης κι εμπιστοσύνης, στον εαυτό μου!

Εαυτός!!! Πολύτιμη, Αφθονίας... Πηγή!
Μέσα της ρέουν, κάθε λογής, μοναδικά χαρακτηριστικά!

Ήρθε, μήπως η στιγμή, να αναλάβουμε, δυναμική και ουσιαστική δράση;

Ήρθε ο καιρός, να πάρουμε, τα ηνία της ζωής μας, και να πούμε: "Σε Ευχαριστώ Ζωή;"

Αν ναι... τότε, ας Ξεκινήσουμε, από Τώρα! 
Ας δράσουμε, με ό,τι πιο δυνατό και πιστό συναίσθημα, έχουμε!

Θέτω, βάσεις εμπιστοσύνης, στις επιλογές μου!

Αναμορφώνω γεγονότα, επιλογές, σκέψεις, συναισθήματα... και δρω, πιο ουσιαστικά!

Τώρα πια, γίνομαι, ό,τι ονειρεύτηκα... και μάλιστα υποστηρίζω,  την κάθε επιλογή μου, κάθε στιγμή, για να γίνω ξεχωριστός... όπως, και ο Ξεχωριστός Εαυτός μου!

Με Σοφία και Αγάπη Εαυτού!

Είμαι Υπέροχος... όπως και η Ζωή!



Είμαι, Ανάμεσα Σε Άλλους, Ξεχωριστούς Αδελφούς, στην Γη, Όπου Όλοι Μαζί, Δημιουργούμε, Για Το Ανώτερο Καλό, Της Ανθρωπότητας!!!

Ξεκινώ, να μοιράζομαι την Αγάπη και το Αμέριστο Ενδιαφέρον μου, με τον διπλανό μου!

Ξεκινώ, το κάθε πρωινό μου, με σκέψεις, Θετικότητας και Αισιοδοξίας!

Καληνυχτίζω, τον Μοναδικό Εαυτό μου, με Λόγια Στοργής, Αγάπης, Σεβασμού, και του Λέω, Πόσο Πιστεύω, Σε Εκείνον!

Πόσο Πιστεύω, σε Εμένα!!!

Και Όλα... Θα Εναρμονιστούν, Με Την Ροή Της Ευημερίας, Της Εξέλιξης... Χρόνο Με Τον Χρόνο... Σταδιακά Και Ήσυχα!

Από Την Αγαπημένη μου Φίλη & Αδελφή...

Μαρία Σταματοπούλου (Από το βιβλίο της ~Ενθύμηση~)