Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2016

Αν θέλεις να φτιάξεις τον κόσμο, φτιάξε πρώτα τον εαυτό σου!!!

"Πως μπορώ να είμαι καλά, με όλα αυτά που συμβαίνουν;" μου λένε οι περισσότεροι, κι εγώ ρωτώ: "Μα αν δεν είσαι καλά, πως θα μπορέσεις να βοηθήσεις, σε όλα αυτά που συμβαίνουν; Αν μοιρολατρείς και μεμψιμοιρείς συνέχεια, με τι δύναμη, θα κάνεις το καλύτερο που μπορείς, για να συμβάλλεις, στην ανώτερη δυνατή εξέλιξη του κόσμου σου;" 

Και ο διάλογος συνεχίζεται: "Μα τι μπορώ να κάνω Εγώ, για να βοηθήσω;" 

Αυτή η φράση στην ουσία σημαίνει: "Εγώ ο Καημένος, Εγώ ο Μικρός, Εγώ που έχω παραιτηθεί, από το να συμμετέχω στην εξέλιξη, και αφήνω άλλους, να βγάλουν το φίδι από την τρύπα... τους οποίους παρεπιμπτόντως, κατηγορώ και βρίζω όλη μέρα... γιατί δεν έχω, με κάτι καλύτερο να ασχοληθώ!!!"


Αυτό, είναι λοιπόν το καλύτερο, που μπορεί κάποιος να κάνει; 


Μήπως, έχουμε παραιτηθεί εντελώς; 

Ποιος είναι άραγε, ο σκοπός της ζωής ενός ανθρώπου; 

Δεν μπορούμε να γίνουμε όλοι πρωθυπουργοί, ούτε κυβερνητικοί ηγέτες, αλλά αυτό, δεν σημαίνει ότι είμαστε λιγότερο υπεύθυνοι, από αυτούς!!!

Ο καθένας από εμάς, βρίσκεται σε μια πολύ σημαντική θέση!!!

Μας δίδαξαν, ότι είμαστε ανήμποροι κι εμείς το πιστέψαμε!!!

Μας δίδαξαν, ότι πρέπει να φοβόμαστε κι εμείς το πιστέψαμε!!!

Μας δίδαξαν, πως να πάρουμε την ζωή μας λάθος, κι εμείς τους ακολουθήσαμε!!!

Κυρίως μας δίδαξαν, ότι είναι κακό να νιώθουμε καλά, μας έμαθαν, ότι πρέπει να έχουμε ενοχές, όταν είμαστε καλά...!!!!!!

Όμως, είμαστε ακόμα εδώ!!!

Όλο και περισσότεροι, όλο και πιο συνειδητοποιημένοι!

Όλο και πιο δυνατοί! !!


Όλο και περισσότεροι, που γνωρίζουμε το μεγάλο μυστικό:
"Αν θέλεις να φτιάξεις τον κόσμο, φτιάξε πρώτα τον εαυτό σου!!!"



Ασχολήσου με τον εαυτό σου, όχι εγωιστικά, όχι ναρκισσιστικά, αλλά υπεύθυνα, με επιμέλεια και ενθουσιασμό, ώστε να γίνεις αυτό, που πραγματικά είσαι, και να πάρεις τη δύναμη σου, και να ορθώσεις το ανάστημα σου, και να συμμετέχεις με τον δικό σου, μοναδικό τρόπο, στη δημιουργία ενός όμορφου κόσμου!

Προσπαθήστε, να το νιώσετε μέσα σας, και όχι θεωρητικά, να το κάνετε βιωματικά, στην πράξη, στην καθημερινότητα, σε όλους τους τομείς της ζωής σας!!! 


Πείτε:
''Εγώ ότι και να γίνει, θα τα καταφέρω!!! Εγώ δεν παραιτούμαι!!! Είμαι εδώ και κάνω τα πάντα... όχι απλά ότι μπορώ... αλλά τα πάντα, για να ζήσω, τη ζωή που ονειρεύομαι, και να ζήσουν και τα παιδιά μου, τη ζωή που ονειρεύονται!!!"

Και αυτό, δεν γίνεται βρίζοντας, καθισμένοι στον καναπέ, μπροστά στην τηλεόραση...


Όταν αυτό, γίνει νοοτροπία, πεποίθηση και πιστεύω,...όχι απλά θεωρία... τότε το Φως, ανάβει στο σκοτάδι... οι λύσεις και οι εμπνεύσεις, έρχονται θαρρείς, από το πουθενά... και η εσωτερική καθοδήγηση, αναλαμβάνει να μας βγάλει, από τα φαινομενικά αδιέξοδα, και να μας δείξει το δρόμο!!!

 
Ψυχολογία - Αναζήτηση